pájecí pasta pro pájení a pocínování S-Sn97Cu3, 1 kg
Vaše cena
1 648
Kč
(1 994 Kč s DPH)
Vaše cena s DPH
1 994 Kč
jednotková cena
1 648.00
Kč/
(1 994.08 Kč/ s DPH)
Kód
9901099
skladem
DPH
21%
Záruka
6 Měsíce
Dostupnost
skladem
Zařazení produktu
Parametry
Balení | 1 kg |
Související produkty
454Kč
bez DPH
Vaše cena | 454 Kč ( 549 Kč s DPH ) |
---|
549
s DPH
skladem
Aktuality
cyklopřilby
22.05.2025
Chladiče a kondenzátory
22.05.2025
světla
22.05.2025
parkovací asistent
22.05.2025
KNIHA MOTOTECHNA 2
12.05.2025
Díly pro přívěsy
07.05.2025
Baterie pro zahradní traktory
07.05.2025
Podrobnosti o produktu
Tavidlo podle DIN EN 29454.1, 3.1.1.C (F-SW 21), podíl kovu 60%.
Pokyny pro zpracování:
Oblast určenou k pocínování důkladně očistěte na holý kov a potom štětcem na plech karosérie naneste pastu. Rovnoměrně zahřívejte Bunsenovým kahanem nebo letovací lampou. Jakmile se pasta roztaví, je nutné zbytky tavidla důkladně omýt mokrým hadrem a čistou vodou. Následně je možné dále pracovat s tyčovými pájkami jako Sn92Cu8, Sn90Zn7Cu3. Aktuální pokusy ukázaly, že v kombinaci s bezolovnatou pastou Sn97Cu3 je možné použít karosářskou pájku Pb74Sn25Sb obsahující olovo.
Plech a tyčový cín zahřívejte hořákem, dokud pájka nedosáhne těstovité konzistence. Po celou dobu nanášení by měla mít vazkou, kašovitou konzistenci. Jakmile nanesete dostatečné množství pájky, rozetřete ji do hladka. K tomu se používá takzvané pájecí dřívko (bukové dřevo) nebo hliníková lžíce. Aby se pájka na dřívko nelepila, potřete ho včelím voskem nebo běžně prodávaným rostlinným tukem. Potom je možné přebytečnou pájku zbrousit. Zbytky tavidla jsou korozivní a je nutné omýt je vodou (v případě potřeby případně proveďte neutralizaci nebo očistěte ultrazvukem).